lunes, 24 de mayo de 2010

18/05/2010 Últim dia a les escoles!

Avui ha estat l'últim dia a les escoles. Hem seguit fent els espais matemàtics, i avui he fet numeració. La veritat és que ja havia fet aquest taller i m'he adonat del canvi que han fet els nens!! El taller estava dividit en 3 activitats, vam fer 3 grups que anaven rotant per a cada taller. Jo estava fixe en un en el que els nens havien de classificar per nombres, i aspectes de molt/poc/bastant.
Vaig notar bastant de canvi ja que aquest taller l'havia fet a començament de quatrimestre. Gairebé tots els nens seguien bé l'activitat, tot i que hi havia algun que es perdia una mica.
El meu taller era bastant estàtic a diferencia dels altres i tal i com va passar l'altre cop vaig poder comprovar les dificultats que tenen per estar quiets i concentrats durant una estona!
Després vam anar cadascú a la seva classe per esmorzar i despedir-nos dels nens,, com els trobaré a faltar!!

=)

No hay comentarios:

Publicar un comentario