domingo, 9 de mayo de 2010

04/05/2010 Can Fabra

Avui, després d'unes setmanes sense anar a l'escola, per fi hem tornat.
La dinàmica és la mateixa: tallers matemàtics. Vaig estar amb l'Alibe al taller de mesura, que és l'únic que em faltava per fer.
Ens vam repartir tres grups: un per l'Alibe, un per la mestra i un per a mi. Per començar vaig estar amb els nens fent proves amb dues balances, una on es movia només l'agulla, i l'altra que tenia 2 plats i per tant es veia quin pesava més. Ells mateixos anaven posant diferents objectes a les balances i jo els hi feia preguntes per a que reflexionéssin ells mateixos sobre el pes dels objectes.
Un cop acabada aquesta part, vaig anar amb els nens a un balancí (semblant a la balança de dos plats) on els nens es podien pujar un a cada banda per veure qui pesava més. Cal dir que aquesta part va resultar una mica més fàcil.
La veritat és que em vaig quedar sorpresa ja que vaig poder veure que entre uns nens i uns altres hi ha moltes diferències, ja que alguns raonaven i fins a cert punt entenien perquè pesava més un objecte que un altres, però d'altres nens no ho entenien.

=)

No hay comentarios:

Publicar un comentario